Dzieci trzymają wieniec z kwiatów, są odwrócone tyłem, za nimi widzowie

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 33 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu

Adres szkoły: 26-610 Radom

ul. Oskara Kolberga 5

Sekretariat przyjmuje interesantów od poniedziałku do piątku 

w godzinach 7:30 - 15:00

Telefon: 48 363 75 73

Tel. kom. 509 971 995 

E-mail szkoły: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Adres do e-Doręczeń: AE:PL-84110-54416-VTSHV-19

Strona szkoły: https://psp33.radom.pl/

Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej również jako: RODO) informuję, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Publiczna Szkoła Podstawowa nr 33 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Radomiu, ul. Oskara Kolberga 5, 26-610 Radom (dalej również jako: ADO).
  2. ADO wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Oskara Zacharskiego, z którym można skontaktować się za pomocą poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
  3. Dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
    1. wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na ADO;
    2. realizacji zawartych przez ADO umów;
    3. na podstawie udzielonej zgody – w zakresie i celu określonym w treści zgody;
    4. wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.
  4. Podstawą przetwarzania danych osobowych może być:
    1. 6 ust.1 lit. a RODO - jeśli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody (m.in. przetwarzanie wizerunku);
    2. 6 ust. 1 lit. b RODO – jeśli przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy;
    3. 6 ust. 1 lit. c RODO - jeśli przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (m.in. wypełnienia obowiązków jakie na ADO nakładają: ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela, ustawa z dnia 7 września 1991 r., ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o systemie informacji oświatowej, Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe);
    4. 6 ust. 1 lit. e RODO – jeśli przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.
  5. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe na polecenie ADO (m.in. firmy księgowe, kancelarie prawne oraz dostawcy usług IT).
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, w którym są przetwarzane, a po jego zrealizowaniu przez czas określony przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa lub okres wygaśnięcia roszczeń związanych z realizacją celu przetwarzania danych osobowych.
  7. Po spełnieniu określonych w RODO przesłanek posiada Pani/Pan prawo do:
    a. żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz powiadomienia odbiorców danych o sprostowaniu, usunięciu lub ograniczeniu danych osobowych;
    b. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzaniu;
    c. otrzymywania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu;
    d. wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
    e. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  8. W większości sytuacji podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z prawa oświatowego oraz innych przepisów i jest niezbędne do realizacji zadań statutowych przedszkola. W przypadku niepodania tych danych, ich wypełnienie jest niemożliwe.
    W pozostałym zakresie dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie udzielonej zgody lub na podstawie innych przesłanek dopuszczalności przetwarzania wskazanych w RODO.

Deklaracja dostępności Strona internetowa Publicznej Szkoły Podstawowej nr 33

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 33 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Radomiu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strona internetowa Publicznej Szkoły Podstawowej nr 33.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Elżbieta Rzeczkowska.
  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Telefon: 694545680

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej nr 33
  • Adres: ul. Oskara Kolberga 5
    26-610 Radom
  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Telefon: 483637362

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Budynek: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 33 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu, ul. Oskara Kolberga 5

  1. Do budynku prowadzą trzy wejścia: od ul. Oskara Kolberga, od ul. Stanisława Zbrowskiego i od ul. Stefana Żeromskiego.

  2. Do wejść od ul. Oskara Kolberga i ul. Stanisława Zbrowskiego prowadzą  schody. Wejście od ul. Stefana Żeromskiego dostępne jest dla wózków.

  3. Nad wejściami nie ma  głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.

  4. Wejścia nie są  zabezpieczone bramkami.

  5. Dla osób na wózkach dostępne są korytarze oraz pomieszczenia na parterze oraz 1 piętrze.

  6. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na pierwszej i drugiej kondygnacji od strony ul. Żeromskiego. W budynku jest winda.

  7. Przed budynkiem wyznaczono 2 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

  8. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

  9. W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

  10. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

  11. Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.